CALLING CARD

Calling Card

Net4call umożliwia wykonywanie tanich połączeń międzynarodowych z telefonu stacjonarnego lub komórkowego za pomocą wdzwaniania się na telefony stacjonarne w różnych krajach świata. Jest to tani, szybki i łatwy sposób, aby pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną, dzwoniąc z domu lub z telefonu komórkowego.
Po utworzeniu konta Klient otrzyma 5 min * gratis na próbę, aby móc sprawdzić całkowicie za darmo jak działa Net4Call.
Dodatkowo w emailu potwierdzającym rejestrację zostanie wysłany numer dostępowy oraz hasło PIN, które należy podać podczas pierwszego wdzwaniania się do serwisu na podany numer dostępowy.

Numery dostępowe

Numery dostępowe - są to numery, na które należy zadzwonić, aby korzystać z naszego serwisu. Obecnie oferujemy numery dostępowe z Wielkiej Brytanii , Polski, Stanów Zjednocznych, Niemiec, Francji, Danii , Norwegii i wielu innych., które są lokalnymi numerami stacjonarnymi w danym kraju. Koszt polaczenia na takie numery jest w większości przypadków bardzo niski lub jest zawarty w miesięcznym abonamencie.
Aby dowiedzieć się, jaki jest koszt rozmowy lokalnej, należy skontaktować się ze swoim operatorem.

Skąd można dzwonić i jak

Dostęp do naszego serwisu można uzyskać, niezależnie od tego, w którym z tych krajów znajduje się Klient. Będąc w Polsce i używając polskiego, stacjonarnego numeru dostępowego, można tanio rozmawiać dzwoniąc do Wielkiej Brytanii oraz do większości krajów świata, z kolei będąc w Wielkiej Brytanii, można dzwonić na brytyjskie numery dostępowe i korzystać z naszego serwisu w podobny sposób. W obu przypadkach koszt połączenia z numerem docelowym będzie zawsze taki sam !!!

Klient mieszkający w Wielkiej Brytanii, może podać lokalny numer dostępowy rodzinie lub krewnym znajdującym się w Polsce. Beda oni mogli korzystać z konta Klienta po takich samych stawkach za połączenie. Wystarczy, że polaczą się z wybranym, polskim numerem dostępowym i podadzą numer PIN.

SZYBKIE WYBIERANIE CALLING CARD

Szybkie wybieranie - w Panelu Sterowania Użytkownika w zakładce „Szybkie wybieranie”, można zapisać do 9 numerów docelowych, które są najczęściej używane i przyporządkować do nich numery od 1 do 9. Kiedy nasz system prosi "prosimy wprowadzić numer, na który chcesz zadzwonić" z klawiatury telefonu proszę wybrać odpowiedni numer (1-9), a następnie po naciśnięciu krzyżyka (#) rozmowa zostanie przekierowana do przypisanego numeru docelowego.

PIN (osobisty numer identyfikacyjny) - jest to rodzaj hasła służącego do autoryzacji i identyfikacji. Jest on generowany w momencie tworzenia konta Net4call i jest unikalny dla każdego użytkownika. W przypadku dzwonienia na numer dostępowy po raz pierwszy nasz system poprosi o wprowadzenie numeru PIN.

JAK DODAĆ NOWY NUMER Z KTÓREGO BĘDZIE SIĘ WYKONYWAĆ ROZMOWĘ

W naszym systemie można zarejestrować nieograniczoną liczbę numerów telefonicznych, z których można wykonywać połączenia bez konieczności każdorazowego podawania kodu PIN.

Jest to możliwe na dwa sposoby:

  • po zalogowaniu się do konta Net4call i dodaniu nowego numeru w Panelu Sterowania, w zakładce "Numery Dostępowe"
  • dzwoniąc z nowego numeru telefonicznego na nasz numer dostępowy i podając PIN autoryzacji, który został wysłany na e-mail podany podczas rejestracji. Nasz system automatycznie doda nowy numer do listy zarejestrowanych numerów.

  • W przypadku dzwonienia z telefonu z zastrzeżonym numerem lub z numeru, który nie został zarejestrowany w Panelu Sterowania, Klient musi wprowadzić PIN za każdym razem korzystając z naszego serwisu.

    ZAPOMNIAŁEM JAKI MAM KOD PIN

    W przypadku zgubienia kodu PIN, można go odzyskać w Panelu Sterowania Użytkownika w zakładce Numery Dostępowe.



    <
    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce internetowej.